Rona Quincaillerie Moussette — Hardware Store in Ville Marie Montréal

Rona Quincaillerie Moussette

Hardware Store at 1561 Rue Ontario E, Montréal, QC H2L 1S6, Canada, Ville Marie Montréal, Quebec, H2L 1S6 . Here you will find detailed information about Rona Quincaillerie Moussette: address, phone, fax, opening hours, customer reviews, photos, directions and more.

Opening hours

• Monday
  • Tuesday
  • Wednesday
  • Thursday
    8:00 AM – 8:00 PM
  • Friday
    8:00 AM – 8:00 PM
  • Saturday
    9:00 AM – 5:00 PM
  • Sunday
    Closed

Rating

Based on 5 reviews

H2L 1S6

Office photos Rona Quincaillerie Moussette -->
  • Office photos Rona Quincaillerie Moussette
  • Rona Quincaillerie Moussette road map
  • Rona Quincaillerie Moussette satellite image

About Rona Quincaillerie Moussette

Rona Quincaillerie Moussette is a UK Hardware Store based in Ville Marie Montréal, Quebec. Rona Quincaillerie Moussette is located at 1561 Rue Ontario E, Montréal, QC H2L 1S6, Canada,

Please contact Rona Quincaillerie Moussette using information below: Address, Phone number, Fax, Postal code, Website address, E-mail, Facebook. Find Rona Quincaillerie Moussette opening hours and driving directions or map. Find real customer reviews and ratings or write your own review.

Reviews of Rona Quincaillerie Moussette

• Natalie
    Added 2014.09.20
    For a small hardware store, Ace has good selection, including tools and homewares. I have always found staff here to be helpful, knowledgeable and friendly, and prices to be quite reasonable.
  • Anna
    Added 2014.09.09
    15.99 for a can opener? Get real!
  • Dylan
    Added 2014.06.22
    A local, family-owned hardware store--yes, they still exist! They have a basic, but pretty comprehensive, collection of hardware products. Ideal place to run to when you need to finish a job and suddenly realize you are missing nails and 2 meters of pipe. Check to see if they are open on Mondays and holidays.
  • Axel
    Added 2013.06.21
    It always looks like what you're looking for won't be there, but this store always has it! Bigger than it looks.
  • Kinsley
    Added 2013.04.05