Moment Spa Le Reine Elizabeth — Spa in Ville Marie Montréal

Moment Spa Le Reine Elizabeth

Spa at 900 Boulevard René-Lévesque O, Montréal, QC H3B 4A5, Canada, Ville Marie Montréal, Quebec, H3B 4A5 . Here you will find detailed information about Moment Spa Le Reine Elizabeth: address, phone, fax, opening hours, customer reviews, photos, directions and more.

Rating

Based on 1 reviews

Spa
H3B 4A5

Office photos Moment Spa Le Reine Elizabeth -->
  • Office photos Moment Spa Le Reine Elizabeth
  • Moment Spa Le Reine Elizabeth road map
  • Moment Spa Le Reine Elizabeth satellite image

About Moment Spa Le Reine Elizabeth

Moment Spa Le Reine Elizabeth is a UK Spa based in Ville Marie Montréal, Quebec. Moment Spa Le Reine Elizabeth is located at 900 Boulevard René-Lévesque O, Montréal, QC H3B 4A5, Canada,

Please contact Moment Spa Le Reine Elizabeth using information below: Address, Phone number, Fax, Postal code, Website address, E-mail, Facebook. Find Moment Spa Le Reine Elizabeth opening hours and driving directions or map. Find real customer reviews and ratings or write your own review.

Reviews of Moment Spa Le Reine Elizabeth

• Axel
    Added 2014.02.10
    Beautiful spa, Disappointing and overpriced. massage. Was told I would receive a gift certificate for a massage after I expressed my disappointment. This was almost a month ago, still waiting for the gift certificate.