Complexe Des Sciences Pierre Dansereau Uqam — University in Ville Marie Montréal

We are glad to greet you!

Complexe Des Sciences Pierre Dansereau Uqam

University at 2098 Rue Kimberly, Montréal, QC H2X, Canada, Ville Marie Montréal, Quebec, H2X 3P6 . Here you will find detailed information about Complexe Des Sciences Pierre Dansereau Uqam: address, phone, fax, opening hours, customer reviews, photos, directions and more.

Rating

Based on 1 reviews

Categories:
Region:
Quebec
Address:
City:
Ville Marie Montréal
Postcode:
H2X 3P6

Photo gallery

Office photos Complexe Des Sciences Pierre Dansereau Uqam -->
  • Office photos Complexe Des Sciences Pierre Dansereau Uqam
  • Complexe Des Sciences Pierre Dansereau Uqam road map
  • Complexe Des Sciences Pierre Dansereau Uqam satellite image

About Complexe Des Sciences Pierre Dansereau Uqam

Complexe Des Sciences Pierre Dansereau Uqam is a UK University based in Ville Marie Montréal, Quebec. Complexe Des Sciences Pierre Dansereau Uqam is located at 2098 Rue Kimberly, Montréal, QC H2X, Canada,

Please contact Complexe Des Sciences Pierre Dansereau Uqam using information below: Address, Phone number, Fax, Postal code, Website address, E-mail, Facebook. Find Complexe Des Sciences Pierre Dansereau Uqam opening hours and driving directions or map. Find real customer reviews and ratings or write your own review.

Are you the owner?
You can make a change to the company:
Edit this page

Reviews of Complexe Des Sciences Pierre Dansereau Uqam

• Elena
    Added 2015.02.28
    Nice facilities! And as we say: "Knowledge is power, France is bacon"
Leave your own review about the company:
To curtail
Please rate: